2020-03-03
з 24.02. 2020 по 28.02.2020 в школі було проведено тиждень суспільно-гуманітарних наук з метою сприяння розвитку продуктивного творчого мислення, активізації пізнавальної діяльності учнів, виховання стійкого бажання набувати ґрунтовних знань і застосовування їх у житті; формування в них таких інтелектуальних вмінь, як аналіз, порівняння, виділення головного, а також критичного мислення та здатності приймати відповідальні рішення; виховання вміння співпрацювати з іншими людьми.
У рамках тижня було заплановано і проведено такі відкриті заходи:
1. Інтелектуальна гра-конкурс «Мово українська, мово солов'їна» (вчителі: Тимошенко В.В., Гузь С.І.)
2. Літературно-музична композиція «Говорімо, співаймо та граймо англійською мовою» для учнів 1-4 класів (вчитель Малаган Л.І.)
3. Відкритий урок у 5 класі з теми «Життя та творчість Т.Г.Шевченка при вивченні теми «Десяткові дроби»» (вчителі: Кравець В.А. та Гузь С.І.)
4. Літературна композиція «Сузір'я Хайяма» для 5-11 класів (вчителі: Бреус Т.І., Харченко Н.В.)
5. Квест «Лабіринти рідної мови» для 5-6, 8 класів (вчителі: Тимошенко В.В., Гузь С.І.)
6. Театралізована композиція «на Олімпі» та інтелектуальна гра «Ерудит» для 5-11 класів (вчитель Трандафілова А.В.)
Вчителі практикували різні нестандартні форми роботи з учнями, впроваджуючи освітні інноваційні технології: інтерактивні, ігрові, інформаційно-комунікаційні, дослідницькі та ін. Протягом тижня було проведено літературно-музичні композиції, презентації, квести, театралізації, відкриті уроки тощо.
Така робота дає можливість «виліпити» не просто учня зі знаннями, а дитину, яка є освіченою, толерантною, уміє самостійно здобувати знання і використовувати їх у повсякденному житті.
Проведення Тижня – це не лише розваги для учнів, а й одна з форм організації навчання, засіб виховання, шлях до порозуміння з учнями. У цей час між вчителем і учнем виникає тісне спілкування, що дає їм змогу краще пізнати одне одного.
Тиждень суспільно-гуманітарних наук став яскравим підтвердженням слів відомого письменника Л. Толстого: якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учня, він – досконалий учитель.