• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Бінарний урок. Життя та творчість Т.Шевченка при вивченні теми “Десяткові дроби”

Бінарний урок. Життя та творчість Т.Шевченка при вивченні теми “Десяткові дроби”

2020-02-26

/Files/images/IMG-3da322105517dfb0bfbd188136520cf0-V.jpg

/Files/images/бінарний урок.jpgСьогодні все важче й важче залучити дітей у навчальний процес. Зробити урок цікавим за допомогою традиційних технологій стає все складніше. Тому перед педагогами стоїть завдання, як зробити життя дитини на уроці цікавим, значним. А відповідь одна: потрібно, щоб навчальний процес крокував у ногу з часом. Школа – це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє. 25 лютого в Троїцькій ЗОШ пройшов незвичайний урок. На заняття учнів 5 класу покликав не шкільний мелодійний дзвінок, а гудок паровоза. Діти, разом із гостями здійснили подорож у чарівну країну Знань. Спочатку учні та присутні придбали квитки, відгадавши ребуси. Потім усі подорожували від станції до станції. Щоб скоротити час між зупинками, діти творчо працювали в парах та групах; грали, змагалися, повторювали все, що знають про десяткові дроби, життя та творчість великого Кобзаря. Провідницями на цьому потязі були вчителі – Гузь С.І., вчитель української літератури, та Кравець В.А., вчитель математики, які показали учням уміння знаходити непомітні на перший погляд зв'язки між неспорідненими предметами. Даний урок – результат творчості двох педагогів, яка переросла у творчий процес учнів, сприяла формуванню в них ключових життєвих та предметних компетенцій. А вивчення будь-якої проблеми на межі двох наук – це зажди цікаво.

Кiлькiсть переглядiв: 245

Коментарi