• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Педагогічна рада «Нова українська школа: рік другий. Модернізація освітнього процесу»

Педагогічна рада «Нова українська школа: рік другий. Модернізація освітнього процесу»

2020-01-15

/Files/images/педрада (3).jpg

/Files/images/педрада (4).jpg13 січня 2020 року в Троїцькій ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулася педагогічна рада з теми: «Нова українська школа: рік другий. Модернізація освітнього процесу». На педагогічній раді були присутні 15 педагогів із 16, секретарем обрано Малаган Л. І. Порядок денний: 1. Про Нову українську школу: рік другий. Модернізація освітнього процесу. 2. Про підсумки освітнього процесу за І семестр 2019-2020 н. року. 3. Про підсумки роботи з обдарованими учнями та завдання на 2020 рік. Про основну реформу освіти та зміни в освітньому процесі в цілому узагальнила в. о. директора школи Гома В. В.. Долучилися до обговорення вчителі початкових класів. Класовод 1 класу Петриковець І.М. говорила та представила мультимедійну презентацію про педагогіку партнерства, взаємозв’ язки між суб’ єктами освітнього процесу. Для розуміння цього питання провела із членами педради інтерактивні вправи: «Обери колір яблука», «Паркан ідей», «Друдлі». Ці вправи допомогли зрозуміти, яким повинне бути освітнє середовище НУШ. Електронну презентацію з питання «Інтегроване навчання як засіб розвитку ключових компетентностей учнів» висвітлила класовод 3 класу Колесник В. Є.. Педагог поділилася досвідом роботи зі створення проектів, інтеграції навчальних предметів.

Важливим питанням у початковій ш/Files/images/педрада.jpgколі є соціалізація дитини. Як намагається адаптувати до сучасного життя своїх вихованців, розповіла Лук ’яненко Г. Д.. Як підтвердження - показала фрагмент відкритого уроку.

Про актуальність ігрових технологій у початковій школі говорила вчитель англійської мови Малаган Л. І. та провела декілька ігор з педагогами, а також зробила фізкультхвилинку.

З першого питання прийнято рішення: 1. З метою розвитку здібностей школярів, їх соціалізації впроваджувати сучасні технології навчання: ІКТ, проектні технології, інтегроване навчання, проблемні методи, інтерактивні вправи. 2. Вибудовувати освітній процес на засадах партнерства між батьками, дітьми та педагогами. 3. ШМО вчителів початкових класів створити електронне порт фоліо педагогів, яке б відображало їх напрацювання з впровадження сучасних технологій навчання. 4. Провести у наступному навчальному році семінар-практикум «Інновації у підвищенні професійної компетентності педагога у контексті акмеологічних ідей». 5. Формувати позитивну мотивацію, бажання вчитися у молодших школярів. 6. Удосконалювати вимоги до уроку в початковій школі. 7. Налагодити і зробити дієвою роботу ШМО вчителів початкових класів.

З другого питання Гома В. В. підвела підсумки освітнього процесу у І семестрі. Всього учнів у школі на кінець семестру – 86, оцінювалися – 70. З них мають навчальні досягнення: високого рівня – 1 учень (1,4 %); достатнього – 23 (32,8%); середнього – 28 (40%); початкового – 18 (25.75). Також було проаналізовано моніторинг стану викладання предметів у 5. 9. 11 класах та у початковій ланці. Зроблено висновок, що у ІІ семестрі слід працювати над підвищенням якості знань.

Кiлькiсть переглядiв: 48

Коментарi